13.12.2017
Акредитований центр сертифікації ключів
Міністерства внутрішніх справ України 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
Call-центр: (044) 254-97-62

Новини

13 грудня 2017
АЦСК МВС України повідомляє, що при отриманні доступу до Порталу електронних послуг Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua/) можливо використовувати посилені сертифікати, сформовані АЦСК МВС України, особисті ключі яких зберігаються на захищених носіях особистих ключів (е-ключ ІІТ «Кристал-1» та е-ключ ІІТ «Алмаз-1к»).

Для користувачів, які використовують електронний цифровий підпис, реєстрація на цьому веб-порталі здійснюється автоматично (інформація про фізичну особу отримується з сертифіката відкритого ключа).
30 серпня 2017Перелік електронних сервісів, в яких можуть використовуватися особисті ключі електронного цифрового підпису та сертифікати відкритих ключів,
1. Єдиний державний портал адміністративних послуг Міністерства економічного розвитку і торгівлі України(перейти на сторінку).

2. Кабінет електронних сервісів Міністерства юстиції України (перейти на сторінку):

­ - здійснювати пошук інформації та отримувати документи з державних реєстрів Міністерства юстиції України в режимі on-line;

­ - приймати участь в електронних торгах арештованим майном.

3. Он-лайн будинок юстиції (перейти на сторінку):

- отримати повторні документи про державну реєстрацію актів цивільного стану: свідоцтва про народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть, зміну імені, а також відповідні витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

- здійснити державну реєстрацію громадської організації, зі статусом юридичної особи.

4. Сервіси: електронна пошта mail.gov.ua та Електронний суд (перейти на сторінку).

Обліковий запис mail.gov.ua – це Ваша перепустка до послуг Електронного суду та Кабінету електронних сервісів Міністерства юстиції України.

5. Портал електронних послуг Пенсійного фонду України (перейти на сторінку):

­ - отримувати з Реєстру застрахованих осіб ПФУ відомості про себе, у тому числі інформацію про заробітну плату (дохід), з якої сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування;

­ - подавати заяви на призначення пенсії, на перерахунок пенсії, на підготовку паперових документів в електронному вигляді;

­ - переглядати свою електронну пенсійну справу.

6. Електронні послуги Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, для отримання інформації з Державного земельного кадастру (перейти на сторінку):

- замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;

- замовлення витягу про нормативну грошову оцінку землі;

- отримання відомостей про власників та користувачів земельних ділянок;

- підключення нотаріусів до Державного земельного кадастру.

7. Електронний кабінет платника Державної фіскальної служби України (перейти на сторінку).

8. Єдиний державний реєстр декларацій Національного агентства з питань запобігання корупції (перейти на сторінку).

9. Електронні адміністративні послуги Міністерства екології та природних ресурсів України (перейти на сторінку).

10. Автоматизована система «Реєстр територіальних громад» Державної міграційної служби України (перейти на сторінку).

11. Автоматизована система "Єдине вікно подання електронної звітності" Держстату України (перейти на сторінку):

­ - подавати фінансову звітність та державні статистичні спостереження згідно з формами, розміщеними у розділі "Електронна звітність" на веб-сайті Держстату.

12. Система «Електронні петиції до Кабінету Міністрів України» (перейти на сторінку).

13. Послуга призначення допомоги при народженні дитини Міністерства соціальної політики (перейти на сторінку).

14. Доступ зовнішніх клієнтів до інформаційних ресурсів Національної автоматизованої інформаційної системи (НАІС) Єдиного державного реєстру МВС України щодо транспортних засобів та їх власників (перейти на сторінку).

15. Проведення процедур комерційних і державних закупівель на електронних майданчиках системи електронних державних закупівель ProZorro (перейти на сторінку).

16. Система електронної взаємодії органів виконавчої влади (перейти на сторінку).

17. Єдиний веб-портал використання публічних коштів (портал Є-Data).
27 квітня 2017Про нові можливості підписувачів АЦСК МВС України
Відтепер особисті ключі ЕЦП та сертифікати відкритих ключів, що обслуговуються АЦСК МВС, можуть використовуватися для доступу до:


Кабінету електронних сервісів Міністерства юстиції України
;

Порталу електронних послуг Пенсійного фонду України
;

Автоматизованої системи "Єдине вікно подання електронної звітності" Держстату України"
.

У Кабінеті електронних сервісів Мін'юсту підписувачі АЦСК МВС можуть, зокрема:

- здійснювати пошук інформації та отримання документів з державних реєстрів Міністерства юстиції України в режимі on-line;

- користуватися електронними системами звітності (для арбітражних керуючих);

- брати участь в електронних торгах арештованим майном;

- виконувати пошук законодавчих документів, шаблонів (зразків) документів тощо.

На Порталі електронних послуг Пенсійного фонду, використовуючи особисті ключі ЕЦП та сертифікати відкритих ключів, що обслуговуються АЦСК МВС, користувачі мають змогу: отримати з Реєстру застрахованих осіб ПФУ відомості про себе, у тому числі інформацію про заробітну плату (дохід), з якої сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування; заповнити заяву на призначення пенсії, підписати її ЕЦП та надіслати до органу ПФУ; подати заяву на перерахунок пенсії; переглянути свою електронну пенсійну справу; подати заяву - запит на підготовку паперових документів; переглянути всі свої звернення, подані до органів ПФУ.

В Автоматизованій системі "Єдине вікно подання електронної звітності" Держстату підписувачі АЦСК МВС можуть подавати фінансову звітність та державні статистичні спостереження згідно з формами, розміщеними у розділі "Електронна звітність" на веб-сайті Держстату.

Для отримання консультацій щодо надання АЦСК МВС послуг ЕЦП звертайтесь за тел.: (044) 256-16-96, (044) 254-97-62 або на електронну поштову скриньку ca@mvs.gov.ua.